Zwroty i reklamacje

Reklamacja produtku

Reklamacja może zostać złożona pisemnie na adres: ul.Kręta 40, 32-765 Rzezawa lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@vinylland.pl

W reklamacji zaleca się podanie:

1) opisu rodzaju uszkodzenia przedmiotu reklamacji wraz z dokumentacją fotograficzną

2) żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny.

3) danych kontaktowych składającego reklamację

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

Przypadki w których reklamacja nie zostanie uznana:

Nie ponosimy odpowiedzialności za niewielkie różnice kolorystyki towaru dostarczonego od zaoferowanego.Obraz oglądany na ekranie monitora może nieznacznie odbiegać kolorystycznie od obrazu wydrukowanego i wynika to z różnicy w sposobie prezentowania obrazu.Tego typu różnice nie upoważniają do składania reklamacji.

 

 Zwrot produktu

 Firma Tomasz Sroga jest serwisem produkcji na zamówienie. Nabywca określa parametry zamówienia – wybiera grafikę , materiał, wymiar wydruku oraz ewentualnie opcje wykończenia.

 

  1. Zamówiony przez Nabywcę produkt  jest skonfigurowany na podstawie indywidualnego szczegółowego zamówienia, dlatego też zgodnie z art. 38 pkt.3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 z póź. zm.) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość Nabywcy nie przysługuje. Art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta m. in. w sytuacji:

 

  1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

 

  1. O wadach ukrytych należy niezwłocznie po ich wykryciu poinformować vinylland.pl
  2. Niewłaściwy wybór rodzaju i formatu tła nie jest podstawą reklamacyjną.

 

 

 

Wiadomościnfo@vinylland.pl Telefon 881 612 018

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl