Reklamacja produtku
Reklamacja może zostać złożona pisemnie na adres: ul.Kręta 40, 32-765 Rzezawa lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@vinylland.pl
W reklamacji zaleca się podanie:
1) opisu rodzaju uszkodzenia przedmiotu reklamacji wraz z dokumentacją fotograficzną
2) żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny.
3) danych kontaktowych składającego reklamację
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Przypadki w których reklamacja nie zostanie uznana:
Nie ponosimy odpowiedzialności za niewielkie różnice kolorystyki towaru dostarczonego od zaoferowanego.Obraz oglądany na ekranie monitora może nieznacznie odbiegać kolorystycznie od obrazu wydrukowanego i wynika to z różnicy w sposobie prezentowania obrazu.Tego typu różnice nie upoważniają do składania reklamacji.
Zwrot produktu
Firma Tomasz Sroga jest serwisem produkcji na zamówienie. Nabywca określa parametry zamówienia – wybiera grafikę , materiał, wymiar wydruku oraz ewentualnie opcje wykończenia.
- Zamówiony przez Nabywcę produkt jest skonfigurowany na podstawie indywidualnego szczegółowego zamówienia, dlatego też zgodnie z art. 38 pkt.3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 z póź. zm.) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość Nabywcy nie przysługuje. Art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta m. in. w sytuacji:
- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
- O wadach ukrytych należy niezwłocznie po ich wykryciu poinformować vinylland.pl
- Niewłaściwy wybór rodzaju i formatu tła nie jest podstawą reklamacyjną.
info@vinylland.pl 881 612 018