Zwroty i reklamacje

Reklamacja produtku

Reklamacja może zostać złożona pisemnie na adres: ul.Kręta 40, 32-765 Rzezawa lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@vinylland.pl

W reklamacji zaleca się podanie:

1) opisu rodzaju uszkodzenia przedmiotu reklamacji wraz z dokumentacją fotograficzną

2) żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży

3) danych kontaktowych składającego reklamację

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

Przypadki w których reklamacja nie zostanie uznana:

Nie ponosimy odpowiedzialności za niewielkie różnice kolorystyki towaru dostarczonego od zaoferowanego.Obraz oglądany na ekranie monitora może nieznacznie odbiegać kolorystycznie od obrazu wydrukowanego i wynika to z różnicy w sposobie prezentowania obrazu.Tego typu różnice nie upoważniają do składania reklamacji.

 

 Zwrot produktu

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: ul.Kręta 40 32-765 Rzezawa lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@vinylland.pl

 

 

 

Wiadomościnfo@vinylland.pl Telefon 881 612 018

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl